Matthias blijft zich verder inzetten voor N-VA

Op 11 juni 2018, over deze onderwerpen: Verkiezingen 2018

Matthias (30 jaar) woont al zijn hele leven in Deinze en is verloofd met Carolien. Na zijn actieve loopbaan bij de Vinktse KSA kriebelde het om de overstap te wagen naar de wereld van de politiek. Sedert 2010 is hij lid van N-VA en in 2012 nam hij voor de eerste keer deel aan de gemeenteraadsverkiezingen. Ondertussen is hij al zes jaar gemeenteraadslid en wil hij zich blijven inzetten voor de nieuwe fusiestad. Hij legt zich graag toe op onderwerpen rond mobiliteit, onderwijs, cultuur en jeugd.

Professioneel komt hij als  leerkracht dagelijks in contact met jongeren en beseft hij dat verkeersveiligheid een topprioriteit is. In een doordachte fusie ziet hij een tweede topprioriteit. Deze fusie moet mensen echt samenbrengen en niet enkel administratie vereenvoudigen.

In zijn vrije tijd is Matthias actief in de oud-leiding van de KSA en als voorzitter van minivoetbalploeg Café De Klok. Tot slot rijdt hij graag met de fiets en doet hij graag culturele activiteiten aan.