Schrijf u in voor onze kaas-en-wijnavond op 27 november (afhaal)

Gezien de recente evolutie van de pandemie en de maatregelen die diverse overheden nemen, neemt N-VA Deinze de jammerlijke maar noodzakelijke beslissing om onze kaas-en-wijnavond op 27 november eerstkomende te annuleren. Hoezeer we er ook naar uitkeken, in de gegeven omstandigheden zou het geen leuke avond meer worden.

We bieden je de mogelijkheid om je bestelling te annuleren. Dan krijg je netjes van ons je inschrijvingsgeld terug. Een berichtje aan Martine (martine.keymeulen [at] n-va.be) is voldoende.

Heb je toch zin in een bordje kaas met 4 broodjes? En wil je onze afdeling steunen? Dan bieden we je als alternatief, en voor dezelfde prijs de mogelijkheid om je bestelling af te halen. Had je nog niet besteld? Geef dan uiterlijk op dinsdag 23 november om 12 uur jouw bestelling hieronder door.

Tegelijkertijd kan je tijdens het afhaalmoment witte wijn (Esperandieu – 15 euro/fles), rode wijn (Sinequano – 17 euro/fles) of een biertje (Schooiersbier – 3 euro/flesje) aankopen.

Het afhaalmoment is voorzien op 27 november van 17 uur tot 19 uur op het adres van het evenement – Benedenzaal sporthal Landegem (Stationsstraat 19 in Landegem).

Jouw inschrijving is definitief na het overschrijven van het juiste bedrag op BE57 7512 0815 1835 met vermelding van jouw naam.