N-VA verstuurt 'groetjes' uit alle deelgemeenten

Op 25 april 2018, over deze onderwerpen: Verkiezingen 2018

In het komende verlengde weekend zal u een postkaart in uw brievenbus vinden. Deze kaart wordt gebust door N-VA Deinze-Nevele. "We willen dat de bewoners uit de nieuwe fusiestad elkaar en elkanders dorp leren kennen. Want de fusiestad maken we allemaal samen!" klinkt het bij de N-VA.

"We bussen in elke deelgemeente een groetenkaart met een typische foto van het dorp. De bedoeling is dat deze kaart doorgestuurd wordt naar een vriend uit een andere deelgemeente uit de fusiestad," zegt bestuurslid Bart Vermaercke. "We willen de mensen uit de fusiestad verbinden door groetjes naar elkaar te versturen. Elke verstuurde kaart is een gegarandeerde glimlach in onze fusiestad waard!"

"De fusie start met elkaar te leren kennen. Laat ons samen een warme toekomst maken. Daarom doen we deze actie", vult lijsttrekker Sabine Vermeulen aan. "Wie niet direct een idee heeft naar wie hij de kaart kan opsturen, kan ook gewoon een telefoonboek openslaan en er lukraak een adres uit Deinze of Nevele uitpikken. Want iedereen krijgt graag leuke en sympathieke post!"