Amber Verleyen op N-VA lijst Deinze/Nevele.

Op 9 maart 2018, over deze onderwerpen: Verkiezingen 2018

N-VA Deinze/Nevele lost nu ook een jongerenkandidaat voor de gemeenteraadsverkiezingen. Amber Verleyen (25 jaar), een bekend gezicht in Deinze, kiest voor de N-VA.

"Amber is een zeer veelzijdige jongere en heeft Deinze al op unieke manieren in the picture gezet. Ze acteerde succesvol in het theaterstuk 'Toetjes' in zaal Palace en ze was de mascotte van KMSK Deinze. Amber werd in 2012 in Roemenië verkozen tot Miss Transylvania, waardoor VTM in een reportage Deinze ook op de kaart zette", zegt lijsttrekker Sabine Vermeulen.

"Amber is bijzonder ambitieus en gedreven in alles wat ze doet. Ze heeft een oprechte vlotte babbel en heeft heel wat in haar mars. Haar jeugdig enthousiasme is een sterke aanwinst voor onze partij", vult kandidaat Bart Vermaercke aan.

Dat Amber een ware ambassadrice van Deinze is, bleek ook toen ze laureate werd in 2017 voor de titel van prinses Canteclaer. Ze maakte toen een sterke indruk door haar mondigheid. Ook haar zangtalent kwam volledig tot zijn recht toen ze een zelfgeschreven tekst over Deinze zong.

Volgens Amber Verleyen is de N-VA de partij die perfect aansluit bij haar ideeën. Sport en veelzijdige cultuur zijn haar grootste interesses. "Ik ben bovendien een volkskind en dat is mijn drijfveer. Politiek moet er voor de man en vrouw in de straat zijn, niet alleen in het stadhuis. Iedereen betrokken!”