N-VA pakt als eerste uit met volle lijst

Op 25 juni 2012, over deze onderwerpen: Bestuur

DEINZE - N-VA Deinze heeft als eerste in de stad zijn volledige lijst van kandidaten voor de komende gemeenteraadsverkiezingen bekend gemaakt. Ook de volgorde op de lijst is nu definitief.

Lijsttrekker Sabine Vermeulen (41): “Het is een lijst geworden die de diversiteit van onze stad weerspiegelt, maar ook de vertaling van onze visie en competentie. We hebben geen zogenaamde “opvulkandidaten” of andere excuustruzen, maar stuk voor stuk zijn het kandidaten die bekwaam en gedreven zijn.”

Voorzitter Matthias Neirynck (24) staat op twee. OCMW-raadslid Sylvie Claeys (43), Paul Soetaert (65) en Piet Noë (35) vervolledigen de top 5. Op zes staat Chantal Verleye (41), gevolgd door Ronny Vermeulen (53), Luce Rassalle (45), Eva Therssen (29) en Mathias De Graeve (27).

Plaatsen 11 en 12 zijn voor Petegemnaren Johan Rogge (46) en Martine Samyn (65), met in hun zog Nico De Meester (35), Awa Dao (30), Hans Van Eyghen (24) en Ellen Blondeel (20), de jongste op de lijst.

Gauthier Colledan (40), Els Coppens (50), Ingrid Herreman (57), Dirk Achtergaele (52), Beatrijs Van Damme (33), Nathalie Mallard (42), Peter Broeren (40) en Rita Merckx (69) komen op plaatsen 17 tot 24. Op 25 staat Luc Corteville (51), compostmeester van Deinze, gevolgd door Vicky Van der Donckt (40).

Het lijstduwerstrio bestaat uit oud-voorzitter Eric De Neve (66), Veerle Boerjan (53) en gemeenteraadslid Geert Decaluwé (68).

De lijst

1 Sabine Vermeulen